madelicious

musik, vardag och fest. puss.

hejhej

Kategori: Allmänt

efter några dagar med 0 sidvisningar, så har det idag varit hela TVÅ (2) unika besökare, och fan, måste ju blogga för er! (Hej Daniella!)
¨vad har hänt sen sist?
ja hörrni.
jag har sagt upp mig från Max, fått nytt jobb på Vapiano Kungsbron, så ska bli pastakock f o m 2 januari!
och två dagar efter så flyttar jag in med Porrmadde i en lägenhet i rönninge!
och snart är det jul!
 
ja ni ser ju, asmkt händer i mitt liv.
typ inte. 
det mesta är skola, jobb, mys med diverse underbara människor i mitt liv, och (för) lite träning.
men ska ta tag i mitt liv litegrann efter nyår, promise.
Strukturerad träning, mer socialt liv, mer sparkle in my everyday life - det är målet.
 
och ja, julkalendern är bra i år! 
 
juliga pussar till er från mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: