madelicious

musik, vardag och fest. puss.

DILLON GÖR DET IGEN

Kategori: Allmänt

fyfan, den här killen är sjukt i huvudet, DET HÄR ÄR HUMOR MINA VÄNNER!
 

This isn't house

Kategori: Allmänt

åh, jag hade helt glömt bort den här låten! hörde den i bakrunden på någon video för ett tag sen, och kom ihåg namnet, men sen försvann den ur skallen, nu påminde skrillex mig!
fet låt!
 

Nicky Romero & Zedd - Human

Kategori: Allmänt

ååhåhåhåhåhåhåhå!
 
 

hejhejhej idag ska jag jobba

Kategori: Allmänt

efter en veckas ledigt så äre dags igeeeen, känns typ lite konstigt?
långpannor hela veckan iaf, öppnar varje dag och får väl antagligen stänga också. MONEYMAKIN!
det enda jobbiga är att jag inte fått min lön än, pga fel fucking clearingnr så har det betalats ut till någon annan mystisk person?! åååååh jag orkar inte med detta :(:(:(:( jag har fucking räkningar att betala, duedate idag.. orkar inte just nu, idgafos.
PUSS PÅ ER

jag älskar att upptäcka ny musik

Kategori: Allmänt

jag är nyfrälst av Antichrist, dom var sjukt feta när dom spelade på Emmaboda! roliga killar också, dom hängde hela veckan backstage :):) IN OCH LYSSNA! 

två veckor kvar

Kategori: Allmänt

TILL ÄKTA SEMESTER!
palla att sommaren har gått så fort, om exakt två veckor sitter jag nog och dricker en kall på en uteservering i Ayia Napa.
FETT SKÖNT SKA DET BLI!
ska bli så snuffsigt, underbart, myssgsgdgvgdf att träffa mina fina tjejer Linn och Karin också som jag knappt träffat sen jag lämnade Umeå! ÅH VAD JAG SAKNAR ER!
fattar ni hur mkt jag ska sola, slagga, läsa och bara ha det bra?
aaajuste. puss på er.

EMMABODA 2012

Kategori: Allmänt

okej här kommer sammanfattningen för veckan som har gått:
Grymt bra musik, underbar stämning, kändishäng, snygga killar, coola dj:s, feta remixer, sjukt bra väder, ALLT VAR BARA UNDERBART!
träffade och snackade med äckligt många artister, jag är chockad själv. kan bara säga, att detta var bästa veckan på väääääääääääääääldigt länge, om inte någonsin.
här får ni lite bilder:

Zomboy

Kategori: Allmänt

På emmaboda var jag på en spelning med Zomboy, som jag bara hade hört någon remix med innan.
och satans så fett det var! det var en timme av totalt kaos i publiken, stämningen var så stört hög! 
här har ni lite att lyssna in er på!
 

Porter Robinson - Language Video Preview

Kategori: Allmänt

YES! Porter har gjort en video till Language och har släppt 39 ljuva sekunder för oss att njuta av tills hela kommer i augusti om jag förstår saken rätt.
kolla in den här:
 

Countdown

Kategori:

Nuuu ni, nu är det inte för långt kvar innan vi åker! En jobbkväll och sen imorgonbitti drar vi! Har sjukt höga förväntningar på alla konserter.. Hehe. Nya glajjer har jag också btw, 10 kr på h&m, som hittat!

Torsdag kommer bli bäst

Kategori:

Söööndag

Kategori:

Idag strosar vi i Trosa, preppar inför Emmaboda och juste, ska jobba kl 17. Längtar till tisdag, då drar vi!!! Ångest much Julia?

Regn i sthlm

Kategori:

Tur att jag har min sköna hoodie

hemma igen!

Kategori: Allmänt

hej på eeeer! nu är jag hemma från p&l, har hänt så mycket så jag orkar inte ens skriva allt just nu! men det har både varit jättebra och ganska sugigt. meeeen, jag delar med mig av en video, som jag filmade när vi satt i bilen och väntade på de andra för att åka hemåt, och då dyker tre fulla och otroligt underhållande killar upp