madelicious

musik, vardag och fest. puss.

recap av sommaren 2012.

Kategori: Allmänt

jaha hörrni, om bara några timmar är vi inne i september. sommaren har gått otroligt snabbt, precis som den alltid gör.
jag sitter och försöker fundera på var i listan "bästa somrar" som just 2012 kommer hamna. 
på ett sätt kommer den etta, på andra sätt så är det inte lika självklart.
under den här sommaren har jag ännu lite mer hittat mig själv, jag har nog släppt det sista taget om den där tjejen som bryr sig om vad alla andra tycker om henne. 
Ja, jag kan nog säga att jag är där nu. att jag inte bryr mig ett skit om någon inte tycker om mig eller mitt sätt eller hur jag ser ut, och det är väl det alla egentligen strävar efter?
Den här sommaren har jag fått uppleva så mycket lyckliga stunder, jag har varit i utterly bliss minst 500 gånger.
Jag har smått ångest över allt jag inte hunnit göra, folk jag inte hunnit träffa och mysiga sommarkvällar som aldrig blev av när man ville.
 
men jag har trivts jättebra med mitt jobb, jag har varit med om så många otroliga saker som jag aldrig trodde skulle hända, och jag gjorde massor med saker som jag trodde att jag aldrig skulle våga.
 
ja hörrni, jag tror nog att sommaren 2012 blev en succé ändå. 
 
 
och hörrni. puss på er.

jag saknar festivalsommaren. här har ni lite dans dakar.

Kategori: Allmänt















Dilf. (diplo i'd like to f***)

Kategori: Allmänt






så jäkla fett!

Kategori: Musik

 

Get Free

Kategori: Musik

sjukt bra försmak på Major Lazers nya album, kan inte hjälpa att vara lite kär i Diplo (:(:

hade jag velat vara där eller?!

Kategori: Musik

Edinburgh del 4 - snygga tjejer.

Kategori: Allmänt

















Edinburgh del 3 - turisterna

Kategori: Allmänt












Healing

Kategori:

Edinburgh del 2 - hungriga tjejer

Kategori: Allmänt

Edinburgh del 1 - shoppingen

Kategori: Allmänt

<3

Kategori: Allmänt

Vancouver Beatdown

Kategori: Allmänt

HEY GUYS, I'M BACK!
 
och jag börjar med lite nytt från Zomboy, LOVE THIS HÖRRNI!
 
 

trött tjej

Kategori: Allmänt

hello guys, lååång dag på jobbet, så vi hörs imorgon va. pöss.

THIS IS THE SOUND OF THE UNDERGROUND

Kategori: Allmänt

mina vänner, detta är så sjukt jävla TUNGT! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
 

jag vill verkligen se Feed Me live

Kategori: Allmänt

här ser ni varför: 
 
här har ni Jon Gooch nya masterpiece. RYSNINGAR!
 
 
 
 

rysningar

Kategori: Allmänt

DOG BLOOD, OMFG.
 
folk säger att det är Skrillex och Boys Noize som är Dog Blood, pga att det är deras respektive skivbolag som ger ur musiken, men jag vet icke det jag.. men det vore supercoolt om detta vore sant.
 
jag ryser, det är jättebra det här. bara lyssna.
 
 

Josh, jag är lite kär i dig.

Kategori: Allmänt

 

mer youtube love for y'all

Kategori: Allmänt

 

Den här videon kommer bli AWESOME. deadmau5, aj löv ju

Kategori: Allmänt

 

Back to work

Kategori:

Hejhejhej, nu är semestern slut för ett tag, och jag öppnar på jobbet tre dagar i rad innan det är dags för nästa resa, Scotland here we come! Hade det super grejt i cypern, har blitt lite brun och lite mer norsktalande. Men nu, back to work! Puss på er

just nu är jag kär i den här låten

Kategori: Allmänt

 

idag lyssnar jag på Diplo all niiiight

Kategori: Allmänt

 

tattooo

Kategori: Allmänt

jajemen.

Uttråkad på jobbet

Kategori:

Hejheeej! Sen vi sågs sist så har jag jobbat som en jävel, är uppe i 67 h på sex dagar... Pengar! Men nu börjar det gå mot lågsäsong, och det märks.. Jättelite folk, det är så tråååkigt att inte ha något att göra! Men kanske får gå av tidigt ikväll om det fortsätter såhär. Nä, nu blir det en sjätte kopp kaffe tror jag. Puss!

jag har en soft spot för Justin

Kategori: Allmänt

 
 
ÅH, DET ÄR SÅ BRA.

workalicious

Kategori: Allmänt

hejpåeerrr!
just nu är jag inne i en jobbperiod igen, börjar tidigt och slutar sent hela veckan (och antagligen samma nästa vecka) men tiden går ju så jävulskt fort! snart är sommaren slut, vad fucking hände? det här skulle ju bli sommaren då jag skulle vara ledig.. hehe. det gick ju bra. 
men om 1 ½ vecka drar jag till cypern, och sen sista helgen i augusti sticker jag och syrran till Edinburgh! 
kommer bli en superavslutning på sommaren innan det är dags att åka tillbaka till umeå igen.. blandande känslor inför det alltså.
nej, nu ska jag dra till jobbet, puss på er!