madelicious

musik, vardag och fest. puss.

01:24

Kategori: Allmänt

hej.
mycket har hänt sen jag sist orkade skriva några rader här.
hann med en snabbflytt till sthlm, till älskade södermalm, och sen tillbaka till Trosa igen.
har hunnit dansa, dricka öl/rosé/drinkar/sprit/mimosas, gå på fantastiska spelningar, för många att ens räkna upp. jag har hunnit tro att minst 10 olika okända killar kan vara något för mig, för att visa sig inte make the cut att ens föra en normal konversation med mig. jag har hunnit få sommarlov, börjar jobba på sjökrogen igen.
hunnit börja "Mitt nya, roliga liv" flera gånger om.
"Du är omogen, förvuxen, white trash, men ändå tänker jag på dig"
Men mitt självförtroende börjar nog sakta bli bättre iaf, älska dig själv och don't give a fuck or shit.
ojojoj när jag tänker på hur osäker jag var på min identitet för några år sen.
har jag hittat mig nu? jag bryr mig inte, kör bara på.
har fått frågan, vad vill du, vad känner du?
jag vet inte, jag kör på för stunden. för det passar mig just nu. 
nu är klockan 01:22 och jag måste sova.
01:23.
nej, vilket konstigt inlägg. men men, "i mitt huvud just nu" som det så fint heter.