madelicious

musik, vardag och fest. puss.

doft av solsken

Kategori: Allmänt

är ledig idag, det är helt amazing att bara kunna glida runt.
har börjat mitt nya liv idag, med en pw tidigt med Madde, räksallad till lunch och ett löfte om att det är slut på den dagliga bautaglassen på jobbet varje dag.
har legat på bryggan och pratat kärlek och gamla dåliga förhållanden med min namne, nu doftar min hud av solen och jag är sugen på godis.
ska snart fixa iordning mig och dra till Norrköping för några timmars festligheter med systrarna Wenell, flyr staden så att säga.
om en vecka är jag full i en skog i småland, och min man kommer vara med mig.
längtar.
PUSS.

livet

Kategori: Allmänt

med en vecka kvar till sommarens höjdpunkt, Emmaboda, så sätter jag mig nu här och skriver några rader.
jag jobbar, oj jag jobbar konstant! typ. har levt i en rosa bubbla sen midsommardagen, och den vill inte riktigt spricka än. Jag är konstant utmattad och trött, lever och andas Sjökrogen, och blir skedad varje natt. 
livet på en pinne hörrni.
det ska bli intressant att se tillbaka på den här sommaren i retroperspektiv, hur jag kommer tänka om mina tankar nu. 
jag saknar min musik, saknar mina sociala medier, och mest av allt mina vänner.
men det är okej ändå.
puss.