madelicious

musik, vardag och fest. puss.

22:12

Kategori: Allmänt

Hej hörrni. jag såg nu att jag fått en anonym kommentar (VEM ÄR DU?) i juni om att jag behöver uppdatera er om mitt liv. oops.
 
just nu ligger jag utslagen i sängen efter en sen middag (lax, sallas, bulgur. fancy huh?), klirret från när william diskar är nästan sövande.
Vi bor i gullmarsplan, for now. om lite mer än en månad flyttar vi till Björkhagen till en stor och fin tvåa. andrahand där med, såklart. det är jättefina omgivningar, jag kan fortfarande cykla till jobbet och gröna linjen rules.
 
jag har bytt jobb. blev erbjuden en tjänst som platschef på espresso house i gamla stan, och fast lön säger man inte nej till! så ni hittar mig bakom espressomaskinen på västerlånggatan 57 numera! (mitt emot Sci-Fi bokhandeln btw. dom som jobbar där är stammisar och urgulliga)
 
imorgon ska jag öppna, så jag går upp 05.35. 10 minuter tar det att cykla. bless. 
så därför borde jag verkligen sova nu.
 
vi funderar på att skaffa katt-bebis när vi flyttar!
 
ha det bra mina vänner!