madelicious

musik, vardag och fest. puss.

Tullinge is my h00d

Kategori: Allmänt

 
 
hej hörni.
2 september, måndag, höstdag.
jag flyttade in i ett rum i en villa i Tullinge igår, är sambo med en tjej som pluggar till sjuksköterska, två hundar och en Lasse typ 4 dagar i månaden. 
Skolan började idag, med en köttig föreläsningsdag 08.30-16.30.
BAM.
hjärnan är mos, men helvete vilken rolig termin med tema träning jag har framför mig.
att på skoltid bli hälsosammare och lära mig träna lite bättre säger jag inte nej till!
har förutom flytt i helgen också besökt popaganda, det var väldigt trevligt även om artisthöjdpunkterna inte blev lika många som förväntat. men det som var bra var väldigt bra!
det var också sjukt mys att ha en non-stop-tre-dagars-dejt med min fina man. 
äta ute, dricka vin i park, kramas när Håkan sjunger om kärlek, dansa till techno på skogsrave, äta godis och kolla på netflix halva natten. 
på ett fucking rosa fluffmoln, aaah vilken härlig känsla.
resten av denna september vecka består av skola, träning och jobb. och förhoppningsvis kan man klämma in lite kompisar där med. välkommen till vardagen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: