madelicious

musik, vardag och fest. puss.

karma

Kategori: Allmänt

hörde en tjej beklaga sig på gymmet i sin telefon att hon hade glömt sitt lås till skåpet, och där stod jag med ett extra lås som jag hittat en månad tidigare som jag tog, eftersom jag själv hade glömt ett lås på gymmet veckan innan.
så jag tryckte låset i handen på henne, och sa "här, jag har ett extra!"
 
what goes around comes around.
 
hade en liknande upplevelse när jag var runt 13, jag hade tappat mina pengar när jag skulle betala för ett par solglasögon. en hundring.
tre dagar senare hittar jag en hundring i i en låda full med rea-trosor på H&M.
karma tänkte jag, och tog den. såklart.
 
ändå lite kul, hur vissa saker kommer tillbaka, på ett eller ett annat sätt, om man bara har lite tålamod och givmildhet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: