madelicious

musik, vardag och fest. puss.

träna träna träna, städa städa städa

Kategori: Allmänt

hej måndag!
visst är det sjukt OTROLIGT hur stökigt det kan bli i ett rum på 22 kvm? speciellt när jag nästan aldrig är här..
håller iaf på att städar, och samtidigt repeterar mitt gympapass som jag kör på måndagar. 
hoppas det kommer gå braaaaa, men det gör det nog. det svåraste tkr jag är att hitta bra låtar och att inte göra för svåra och jobbiga rörelsekombinationer, för det är inte kul om ingen hänger med, och inte kul om det blir för lätt heller. svår balansgång!
gick ganska bra att springa hem igår,men var alldeles för trött för att ta morgonpromenaden med tjejerna, kom igen jag hade hunnit sova tre timmar.. så tog sovmorgon ( fick sova hela 6 timmar inatt, mums) och tog prommisen till haga och uppdaterade mitt nyckelkort till gympasalen.
nej hörrni, back to städningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: