madelicious

musik, vardag och fest. puss.

Endorfinjunkie igen

Kategori: Allmänt

heeej, i'm back efter en väldigt jobbfylld helg. fanns ingen tid för att blogga, och inget att skriva om heller för den delen.
kom precis hem från iksu, åh iksu! vad jag älskar det stället, och jag insåg nog inte hur mkt jag har saknat det förrän idag!
 
min dag har varit i träning&hälsans tecken indeed.
 
började dagen med en liten pw, 4,5 km var lagom. 
sen lite plugg innan jag åkte ner på stan för att träffa Johanna och väga mig på hennes nyinköpta tabitavåg.
 
en tabitavåg är alltså en våg som räknar ut kroppsammansättningen och ger värden i kg & % på hur mkt muskelmassa, fettmassa och "fettfrimassa" alltså muskler, vatten, ben, allt sånt. 
 
så nu har jag lite siffror att gå efter och lite mål fram till nästa vägning den 22 oktober. efter deeet tog jag mig hemåt, körde igenom mitt gympapass, brände skiva och fixa lite annat skit. seeeen pw 5 km till haga för att köra passet, sen gick jag till iksu för 55 svettiga intervallminuter på spinningcykeln, SEN gick jag hem.
var dock redigt sugen på att gå in på gymmet och köra lite mer, men får hold my horses så jag inte blir övertränad och sjuk. 
 
MEN FY FAN VAD BRA JAG MÅR!
 
känns riktigt riktigt skönt att vara tillbaka i gamla bra vanor igen kan jag säga.
nu ska jag kolla på ngn film och chilla, och försöka somna i tid.
PW imorgonbitti.
 
PUSS PÅ ER!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: