madelicious

musik, vardag och fest. puss.

sugen på new ink

Kategori: Allmänt

alla har rätt. när manväl börjat tauera sig vill man bara göra det igen!!!
jag har så många idéer i huvudet som jag vill ha (ja hörrni, jag SKA ha IDGAFOS på min kropp!!)
men tänkte dela en här med er!
när jag tatuerade mig så blev min syster väldigt sugen också, men hon var rädd att det skulle vara för impulsivt och att hon skulle ändra sig så det blev ingenting.
men det vi kollade på var ankare. sjukt klassisk tatuering egentligen.
det är också (för oss) en symbol för vårat kära Trosa, och jag ska vara ärlig, är ganska så peppad på tanken att vi skaffar oss matchande ankare som en "familjegrej"
tänkte sidan av revbenen/under bröstet/under armhålan där någonstans (typ som på andra bilden här under)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: