madelicious

musik, vardag och fest. puss.

aslsklkfndnfgf

Kategori: Allmänt

insomnia, igen! men jobbar natt två dagar i rad nu så det är väl bara behändigt antar jag..
har kollat runt på blocket efter lägenheter, och hittade en åh så perfekt! på kungsholmen också (!!!) stor terass och precis vid vattnet, nae det låter för bra för att vara sant,,
mejlade ett fett bra mejl så hoppas på svar... och att allt är seriöst och så.
inflyttning 1 januari, perfekt. 
har svårt att få något ur huvudet när jag har bestämt mig för att jag vill ha något.. 
but I'm not getting my hopes up too fast this time. 
mitt humör har varit som den brantaste berg-och-dal-banan ni kan tänka er idag, från superhappy till depp och sen upp och ner igen några gånger.
åt ingen jäkla kanelbulle heller, kan väl äta bullar när jag vill. hembakade, annars får de va!
om en vecka är det festfestfestligarefest
nu ska jag slå på något, en film eller så.
puss. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: