madelicious

musik, vardag och fest. puss.

Bästa helgen i mitt liv? KANSKE!

Kategori: Allmänt

alltså. allt har bara gått så jäkla rätt denna helg.
har sovit kanske 2 timmar på tre dygn, ätit och druckit minimalt, fått massor av myggbett och har stressat runt lördag kl 07-05. (ja, nästan ett dygn)
MEN DET ÄR ÄNDÅ BÄSTA HELGEN!
för jag har träffat så jäääkla mycket sköna människor, fick bästa funkisjobbet som chaufför så har socialicerat med nästan alla artister som spelade på lördagen på Dans Dakar.
Fick hänga med min stora musikcrush, Porter Robinson.
alltså, skulle nog kunna skriva en hel uppsats om min upplevelse och dag med honom, men det räcker kanske med att säga att jag körde runt på honom ganska mkt, och när jag sa att jag var samma tjej som pratade med honom och Zedd på partylinen i februari så visste han precis vem jag var, och sa att han uppskattade mina tweets till honom som kommer ganska ofta (woops, pinit) och vi sjöng allsång i bilen till dåliga låtar (bl a Boten Anna som han kunde utantill och med otroligt bra uttal) och flummade som fan efter hans gig. SOM VAR FANTASTISKT BRA!
Vi har också planerat att festa tillsammans på Emmaboda, och han sa att jag skulle älska Zedd. (duh, gör jag redan)
ae, jag klarar knappt av hur bra denna helg har varit.
Musik, vilken jäkla grej va?
ÄLSKAR LIVET!
var också en slim chans att jag skulle fått hänga mer med Porter och hans manager idag och visa dom runt lite i sthlm, men blev inte så tyvärr.
OCH TILL RÅGA PÅ ALLT SÅ HAR DET VARIT UNDERBART VÄDER!
puss på er.
/en madde som kan dö lycklig nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: