madelicious

musik, vardag och fest. puss.

Katt-tant ångest.

Kategori: Allmänt

hej på er. helgen blev inte riktigt som jag trodde, pajjade knät i första matchen, så blev nästan inget rugbyspelande alls.. men kvällen blev då bättre, med förvånandsvärt bra mello-final (live är bäst) och en liten utgång efter det. dock var jag sjukt trött, illamående och benet gjorde ont, så blev tidig hemgång.
men nu om något annat. ÅNGEST. som jag inte borde ha?!
Mina fina vänner förtjänar allt gott i världen, men fan, one by one så går dom och skaffar sig killar?! vafan liksom? det startar en oro för att bli gängets ungmö, bridget jones, katt-tanten som aldrig blev kär och dör ensam.
DRASTISKT jag vet, men gaah.
jag och Oliwia hade också ett samtal i bilen på väg upp til umeå, om hur skönt det skulle varit att bli välkomnad hem av en varm famn som bäddade ner en i sängen och erbjöd massage när man kom hem.
En toffel, åh vad det hade passat bra ibland! nu är jag inte en sån som gillar typiska toffelkillar, MEN dom ska veta när det är läge för toffling så att säga. det behövs ibland!
Ae, nu har jag klagat klart!

//Er Bridget.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Madde, jag kan välkomna dig med en öppen famn, massage och någon att skeda med ibland :)

    2012-03-12 | 21:07:04
    Bloggadress: http://sweetlemony.blogg.se/

Kommentera inlägget här: