madelicious

musik, vardag och fest. puss.

I'm a happy happy girl, with a happy happy smile!

Kategori: Allmänt

yes mina vänner, kommer ni ihåg dängan med bubbles? hähä.
men varför är jag happy då? jo för jag får tillbaka på skatteeeeeen, och inte lite heller, 13 lax! nöjd tjej sitter här, mhm! kommer bli en bra sommar :):):):):)
har skrivit kontrakt på ett studentrum nu också, 1 maj får jag nycklarna till rullstensgatan 10! nydalahöjd it is alltså. känns bra, hade velat ha ett annat rum hellre, men någon annan snatched it from me!
blir dock dubbelhyra en månad, men... hellre det än att behöva flytta två gånger och krångla när jag egentligen vill åka ner till sthlm då. så blir lite skönare på det här sättet! betalar ingen hyra för juni och juli iaf, stört skönt!
nu ska jag käka och duscha, puss på er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fasen dig Madde, nu har jag den låten på hjärnan... Och jag sitter på röntgen... DARN YOU!! ;-)

    2012-03-21 | 11:58:48
    Bloggadress: http://linnlarsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: