madelicious

musik, vardag och fest. puss.

så mycket på gång

Kategori: Allmänt

HEJHEJHEJ
imorgon är det bal för min kära lillasyster, kommer bli schwajnit kul att fixa till henne vaa, personlig stylist är jag. bistår med både klänning, frisyr och smink, jag är en bra syster.
på onsdag ska jag jobba på sjökrogen för första gången, sen blir det jobb på torsdag och lördag också! sen mina vänner blir det en efterlängtad utgång med mina kära vänner Julia & Josefine som jag ska visa sthlms nattliv! galet kul ska det bli att återförenas med mina fruar. ;)
sen vill jag väldigt gärna se Snowhite and the huntsman på söndag... och juste, studentmottagningar i plural på fredag!
BUSY BUSY WEEK!
ska även besikta josses bil imorgon (supersnäll syster, japp det är jag)
nu blir det SOVA.
pUSSISAR.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: