madelicious

musik, vardag och fest. puss.

Seg som knäck som inte kokat färdigt.

Kategori: Allmänt

hejhejhejhej!
här ligger jag och myser, iförd ett par mjyssebraller baxade av Julia (du får tillbaka dom om du hämtar dom. annars inte mohaha)
har kollat på Spartacus, senaste episoden slutade helt grymt bra! bloooooood!!
(jo, jag är ganska brutal. deal with it)
blod har jag också sett live idag, nämligen rinnandes från min egna kran due to för lite sömn, lite för stressigt uppvaknande ur djupsömn och för dåligt intag av föda.
Tussen är mitt ny-gamla smeknamn!
har hängt runt och mått sådär större delen av dagen, och nu mot kvällen har det blivit värre. usch.
tog mig 40 min att gå hem från iksu idag, det brukar ta 12 min.. mådde inte okej.
men nu är jag i horisontalt läge och det passar bra iaf. ska vara lite roligare på uppdatering imorgon, jag lovar! tills dess, knarka Far East Movement feat. Justin Bieber, och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: