madelicious

musik, vardag och fest. puss.

GENERÖS SÅ DET SPRUTAR OM DET!

Kategori: Allmänt

hej! idag är det fettisdagen, och vem är gullig och snäll och söt och bakar semlor och bjuder hem kåmpisarna? JAAAG SÅKLART! ska snart baka ut degen och rulla bollar! och även om det här är en fet dag som tusan, så gjorde jag faktiskt "lätta" semlor a.k.a kvarg istället för smör, lite grahamsmjöl bland det vanliga vetemjölet, och sen blanda ut grädden med vaniljkesella.
Mina semlor kan man alltså äta med ganska gott samvete!
fick även använda min Hercules kitchen machine! yääh baby.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Eftersom jag läser copy och får ta del av skrivregler i min utbildning, känner jag att det är min uppgift att uppmana dig till att: lär dig användningen av versaler och gemener. Tack. ;-)

    2012-02-21 | 18:33:23
    Bloggadress: http://sweetlemony.se
  • Madz säger:

    VERSALER ÄR KUL! MAN VERKAR VARA GALEN OCH HYSTERISK

    2012-02-21 | 18:43:13
    Bloggadress: http://madelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: