madelicious

musik, vardag och fest. puss.

men se på fan! en lista!

Kategori: Allmänt

Hur gammal är du?

20 år mattafakka.

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?

sjuk i huvudet?

Vilket är ditt största beroende?

sociala medier. och träning! och socker...

När är du lycklig?

När jag hör min favoritlåt, när man får fina sms av fina vänner, när man skrattar så man får träningsvärk, när man passar en perfekt spinnpass, när man skakar i hela kroppen efter ett tungt träningspass, när man får en extra god jordgubbe, när solen skiner.

Vad beställer du på krogen?

alkoholfritt: tranbärsjuice. alkohol: mörkt öl eller veckans erbjudande

Vad står det i ditt senaste sms?

"Det bestämmer vi <3"

När sa du "vet du inte vem jag är?" senast?

kan ha sagt det till någon full klassis som inte riktigt har haft huvudet med sig.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft. 
Har bara varit riktigt bakis en gång, och det var efter första tisdagsutgången på sg-nollningen. satt hela föreläsningen och kallsvettades och kunde inte koncentrera mig, och det första jag gjorde när lektionen var slut var att tömma magen. mumsigt.

Vilken är din största fåfänga?

är egentligen inte så fåfäng. kan gå runt hur sluskig som helst, men har ju 10000 hårprodukter så får väl säga håret.
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Sjukt. stört. as-. awesome (jessicas feeeeeeel)

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Oj, har man ett sånt? minns hela min barndom ganska bra.

När googlade du ditt namn senast, och varför?

för en vecka sen, när Porter Robinson och Zedd googlade mig, var tvungen att kolla vad dom hittade :P

När ljög du senast?
ingen aning.

När skäms du?

När jag gör innan jag tänker.

Vad gör dig rasande?
åh, orkar inte. finns så mkt, orkar inte bli det nu.

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
alltså. man ser ju hur trender växer fram osv, men jag är inte sån som följer. jag gillar sånt som är snyggt.

Vem är den mest kända människa du talat med?

det är en definitionsfråga. i sverige? kanske Rolf Göran Bengtsson. i EDM-världen? Porter och Zedd. Musik-sverige? Moneybrother

Vad gör du när ingen annan ser?

konstiga saker!

Berätta om en tvångstanke du inte kan bli av med.

Får ibland en äcklig känsla av att falla handlöst, samma sug i magen, samma skräck över att inte veta hur jag ska landa. 
Vad för skäms-tv njuter du av?

don't know. hannah montana?

Vilken är din största skräck?

Att någon i min närhet ska dö plötsligt och tragiskt.
Vad är det närmaste döden du har kommit?

när jag fastnade i en krok i stallet med min luva och blev "hängd" men luvan gick till slut sönder. tack och lov för dålig kvalité.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?

schizo. haha.

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.

Ingen? läser massor med böcker. 
Vad irriterar människor sig på hos dig?

att jag är irriterande och jobbig kanske?
När skrek du besinningslöst senast?

utan kontroll? oj. vill inte ens tänka på det. när jag blev så djupt sårad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahahah visste att du också gillade hannah montana!!!

    2012-04-18 | 23:02:52
    Bloggadress: http://joses.blogg.se/

Kommentera inlägget här: