madelicious

musik, vardag och fest. puss.

hey fellazzzz

Kategori: Allmänt

nu blev det ju såhär igen. jag glömde bort att uppdatera bloggen, var too busy med andra saker!
så vad har hänt i helgen då undrar ni, jahörni säger jag!
fredagen blev en våldgästning av julias nya moccamaster, men tog faktiskt med mig irishcream-kaffe, jordgubbar och vindruvor (fan va bra vi hade det)
när karin sa att hon skulle på dejt, och ida skulle på bio med sin pojkvän, jaa då kunde ju inte jag och julia vara värre, utan bokade in oss på samma bio som iduskis (Battleship)
vi hade en flummig, crazy och extremt trevlig kväll där jag visade mitt äkta jag för Idas pojkvän och hans vänner (dvs besatt jäkla galning) och filmen var faktiskt sevärd, trots att jag inte gillar krig och aliens sådär överdrivet mycket! sen efter bion var det nattjobb, lördagen blev träning, filmmys med ida, jessica och till slut karin, innan nattjobb igen! men det flöt på bra, skön helg att jobba faktiskt.. söndagen var mest häng, mathandlande och sen lite mer träning!
så, där har ni min helg guys! puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: