madelicious

musik, vardag och fest. puss.

gimme gimme summer

Kategori: Allmänt

hej,
bjurrar på en bild från i somras, jag blev ju faktiskt lite brun?
dagen har  varit SEG, jag har varit TRÖTT, men jag ÖVERLEVDE.
imorgon är det skolish, pluggish och sen RUGBYYYYY <3 åh. på konstgräset. <3
hade fet träningsvärk i röv och lår från all scrum och maolträning igår (tänk dig att gå ner i djup benböj och trycka på framåt så mkt du orkar. gör detta en halvtimme)
wunderbaaaar, då vet man att det man gör är RÄTT.
torsdag blir skolish, tränish med jonas och sen jobbaa.
och på fredag är det äntligen FREDAG! det betyder kort skoldag, KLIPPTID <3, och jag hoppar på nattbussen söderut. sen är jag i Trosa lördag morgon till onsdag förmiddag. YEPP YEPP.
nu ska jag lyssna på piaaanomusik på spottan och somna sött.
PUSS MINA ÄLSKADE VÄNNER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: