madelicious

musik, vardag och fest. puss.

en vecka senare

Kategori: Allmänt

hej lovers, förlåt för att jag har varit borta! Umeå open var grymt, vi hade sjukt kul och jag hoppade och skrek till Maskinen, helt överlycklig.
Just nu är sitter jag i mys-soffan i Trosa, har varit här hela veckan men har varit sjukis och inte gjort så mkt mer än att ligga och må dåligt.. var i skärholmen med pernillis i onsdags och sen tog vi med kevin&steffi och såg The Hunger Games, andra gången för mig! så sjukt bra film. har hunnit läsa ut alla tre böckerna den här veckan också, good stuff! sjukt länge sen jag gick in i mitt "läs-mode" och bara plöjer igenom en bok (eller bokserie) på en dag. ÄLSKART, blir mer i sommar! vad har mer hänt.. jo! jag har skaffat mig instagram eftersom det finns till android nu, lundinmadde is tha name. Sen så har jag kirrat funkisjobb på både P&L och emmaboda, OCH fixat ledigt från mitt sommarjobb tills dess, så blir mkt festivalande i sommar! jobbar bar&grill på peace, och grill på emmaboda, sweeeeet förstår ni! Nu väntar jag bara på svar från Dans Dakar :)
men nu ska jag göra något annat kul, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: